לחצן מצוקה הוא מכשיר שמיועד לסייע במקרי חירום, בעיקר לאוכלוסייה המבוגרת, אנשים עם מוגבלויות או במצבי חירום כלליים כמו שריפות ופריצות. הלחצן מאפשר חיבור מהיר למוקד חירום, שמספק תמיכה רפואית, פסיכולוגית ואפילו שירותי ביטחון במקרה הצורך.
קיימים לחצנים ניידים שניתן לשאת על הגוף (דוגמת שעון מצוקה) ולחצנים קבועים המותקנים בבית (לחצן ביתי / כפתור מצוקה).
בישראל יש מגוון חברות פרטיות המספקות שירותי לחצן מצוקה ביתי למבוגרים / קשישים ואוכלוסיות שונות – כולל מדי פרימיום – כהרחבה לשירות הרפואי החשוב – רופא עד הבית.
מעכשיו אפשר ליהנות מטיפול רפואי ומעטפת רפואית מקיפה 24/7 – אצלכם בבית – כולל לחצן מצוקה! הצטרפו עכשיו לשירות של מדי פרימיום.
שקט נפשי למשפחה
כפתור המצוקה הוא לא רק אביזר טכנולוגי, אלא פתרון המאפשר לבני המשפחה להיות רגועים בידיעה שתמיד יש מי שידאג ליקיריהם.
בנוסף, השירותים של ספק הלחצן, דרך מדי פרימיום והקולקטיב הארציף גם כוללים אפשרות לשיחות פרטניות עם הקשיש / המבוגר, מה שיכול להפחית את תחושת הבדידות ולהגביר את תחושת הביטחון.
- קשישים / מבוגרים – לחצן מצוקה ביתי מעניק ביטחון אישי למבוגרים שגרים בגפם ומספק להם סיוע במגוון מקרים, כולל אירוע רפואי דחוף.
- אנשים בעלי מוגבלויות / צרכים מיוחדים – מאפשר תקשורת מהירה עם גורמי סיוע במצבים שבהם קיים קושי להגיע לטלפון.
- ילדים ובני נוער – מתאים גם למצבי חירום בבית, כמו שריפה או פריצה, בוודאי כאשר ההורים אינם נוכחים במרבית הזמן ("ילדי מפתח").
- מוסדות ציבור – גני ילדים, מוסדות ציבוריים, מסעדות ובתי קפה, בתי מלון ועוד. האפשרות והיכולת להזעיק עזרה בלחיצת כפתור – מצילה חיים.
- מוקד סיוע 24/7
- מספק גם שירות בטחוני – הזנקת משטרה, כוחות הביטחון, מכבי אש, מד"א
- איתור ועדכון בני משפחה, אנשי קשר או שכנים בשעת חירום
- הזמנת בעלי מקצוע באירועים דחופים – חשמלאי, מנעולן, שרברב ועוד (בתשלום נוסף)
- שירות אוזן קשבת – שיחות אישיות להפגת תחושת בדידות ומצוקה
- סיוע בהתחברות לשירות ייעוץ רפואי אונליין / הזמנת רופא עד הבית
- שירות לחצן המצוקה אינו כפוף לתקופת אכשרה (בהתאם לפוליסה הכללית)
הלקוח מחובר למוקד ממוחשב המאוייש על ידי צוות מנוסה מטעם ספק השירות ומעניק את השירות מסביב לשעון. נדגיש כי שירות לחצן המצוקה הוא למעשה הרחבה של כתב המנוי של רופא עד הבית ולא כחלק מהפוליסה הבסיסית.
פשוט מאוד. ממלאים את הפרטים בקישור המיוחד כאן באתר, מגדירים את המנויים לטיפול (למשל, בני זוג, הורה וילד, אדם אחד ועוד). בוחרים בין סוגי המינויים השונים של מדי פרימיום ומצטרפים.
זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך
מחכים לשמוע ממך 🙂 נשמח לעזור בכל עניין